5 Şubat 2012 Pazar

Cezayirde kar da gördüm ya-J'ai vu la neige en Algerie:)


Merhabalarrrrrr

O kadar mutluyum ki sizlere anlatamam. Takip ettiğim bloglar da ve haberlerde gördüğüm de o kadar imreniyordum ki anlatamam. Hatta siz kar- soğuk yaşarken biz burda bahar havası yaşıyoruz diye sitem ediyordum.

Kar yağacak dediklerinde inanmadım. 2008 den bu yana buradayım bir kere 2009 da bir iki kere yağmıştı ama tutmamıştı. Sabah kalktık, ümi bana her taraf kar dediğinde yine geyik yapıyor zannettim ama dışarıya bakınca gözlerim fal taşı gibi açıldı, evde çığlık çığlığa. Hopluyorum zıplıyorum, altın külçe bulsam bu kadar sevinmezdim ;) Sahra çölünün % 70 Cezayi sınırlarında yazın 50 derece sıcaklığa ulaşan bir yerde bu kadar düşük rakımlarda kar görmek hatta hayatım boyunca ilk defa bu kadar kar görmek çok şaşırtıcı :) 

Tabi hemen kar  topu oynadık, ben bir denizde, ikincisi de kar da tam çocuk gibi oluyorum. Yere atlıyorum, yuvarlanıyorum, dans ediyorum, tuhaf tuhaf davranıyorum, karın tam anlamıyla zevkini çıkartıyorum.

Cezayirli insanlar kar topu oynamıyor biliyormusunuz? Kar topu oynamayı bilmiyorlar, tamam bizde sürekli karın içinde yaşamadık ancak  yağınca bir dışarı çıkar en azından gürültü yapıyoruz, bunlar en azından Naceria dakiler de tık yok. Her şey durmuş durumda, heryer kapalı, yollar kapalı ve bomboş, süper süper :))) ama mazot biterse ki bizim şantiyenin enerji içeceği bakalım ne olur ::)

Ben çok eğleniyorum, çok teşekkürler buraya kar yağdığı için, allahtan başka bir şey isteseymişim o da olucakmış demekki:)))






Bu resimlerde kar daha çok az, şimdi inanılmaz her yer, sanki burası Cezayir değil gibi.



Cezayirli personelden kimse gelmeyince bizde hep birlikte kahvaltı yaptık,








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder