5 Eylül 2010 Pazar

Geri sayım başladı 3.........

  Ben küçüklüğümden beri her daim Türkiye de yaşamak istemedim. Hep dışarıda olmak istedim.Aslında çok iyi bir fırsat yakalamıştım ki - Almanya da üniversite okuyacaktım- ama annem '' sen gidersen bir daha gelmezsin'' dedi ve beni göndermedi. Ama hiç bırakmadım hayallerimin peşini. Sıcak, denize kıyısı olan tropikal bir yer hayal ettim ammaaaaaa tam olarak koordinatları belirlemedim ve cezayire geldim :) Tamam sıcak , denize de kıyısı var malesef yararlanma imkanı yok. Gitmeden görmek istediğim yerler var.Brezilya, Küba, Tayland,Kafkaslar, Amerika, Kızıl deniz..... ve ilkini gerçekleştiriyoruz. Listemde olmasa da yeni bir yer göreceğim için kalbim bir kelebek gibi pırrr pırrr.Çok merak ediyorum nasıl geçicek, Tunus'a arkadaşlarımız Tekeli ailesiyle - namı değer tubişimle-gidicez.İki insan ancak bu kadar benzeyebilir birbirine.Aynı şeyleri sevebilir aynı şeylere küsebilir.Bazen düşünüyorum da sen olmasaydın burda baya canım sıkılırdı be tuğbacığım.Neyse şimdi duygusallaşmayayım, benim ruh kardeşim tuğbayla alt üst ediceğiz tunusu.Siper alın biz geliyoruzzzzzz.......

2 yorum:

  1. iyi yolculuklar, iyi tatiller Duygucum Tunusun tadını çıkartınn öpüldün ^..^

    YanıtlaSil
  2. canım canım canım ben zaten napardım ki sen olmasan..gerçekten de o kadar benziyoruz ki birbirimize bu yüzden de çok iyi anlıyoruz duygularımızı ve anlaşıyoruz.maşallah bize o zaman:) bol bol da gezdik bize kalsa daha da çok gezerdik ama neyse..anladın sen:)senle bizi birkaç gün başbaşa bıraksınlar da istanbulda izmitte farketmez türkiyede olsun bak nasıl oluyormuş gezmek..canım benim iyiki varsın burada benimle..güzel arkadaşım benim..

    YanıtlaSil