8 Şubat 2012 Çarşamba

İstiyorummmmm


 Her ne kadar halen havalar  soğuk gitse de benim aklım o tiril tiril gömleklerde. Alabilmek için fırsat kolluyorum ancak Türkiye'ye gelene kadar alışveriş rejimindeyim :)Bence gömlek  hayat kurtaran ürünlerden birisidir. Ben ne giyeceğime karar veremedim mi hemen gömleklere sarılırım. Anın kurtarıcısıdır. Altına ister sigara pantolon ister kalem etek. Duruşu hem erkeksi hem kadınsı olması ise için güzel yanı. Bu sene de scarf baskılılar, farkı baskıları bir arada bulunduran karma karışık gömlek ve pantolonları baya göreceğiz. Eskiden olsa ay altı desenli üstü desenli bu ne biçim kıyafet derdik, ama moda öyle bir şey ki insana çoğu zaman kapak yapabiliyor:) İşte size gözüme takılanlar

Alberta Ferretti,Emilio pucci, Etro, Equipment, Msgm,





















1 yorum:

  1. merhaba,
    farkında olmadan kırıcı bir cevap verdiysem özür dilerim. açıklamasını yaptım yorumunun altına ama dönüp okumayabilirsin diye buraya da yazmak istedim.
    sevgiler.

    YanıtlaSil