28 Ağustos 2010 Cumartesi

Bowling mi???? Alışveriş merkezimi ???


Biri deseydiki bana '' duygu cezayirde alışveriş merkezi olucak ve hemde bowling, sinema salonu, kuaförü , oturup çay-kahve içilebilecek yer olucak diye- cevabim biraz agro olurdu.'' Ama gerçekten oldu.Halen inanamıyuorum:) belki okurken diye bilirsiniz ne abartıyor diye ama öyle .. Bab ezzouar da bir alışveriş merkezimiz var ve içinde bowling salonu, market, zara, koton vs. bir çok mağaza olmasına karşın hepsi daha açılmamış. Neydek elimizdekilere de şükür. Deneldiğine göre mcdonalds, kfc, gibi american sernayesi de gelicek ama ben buna kesinlikle inanmıyorum işte.







Kaç sene oldu acaba bowling oynamayalı.Tamam paslanmışım ama halen listeye girebiliyorum:)


Bizde o akşam tuğba arkidişimin sayesinde yeni arkidişler edikdik.
Böyle memleketlerde arkadaşlık ve dostluk çok önemli.Derdini anlatabileceğin, aynı hisleri paylaşabileceğin, aynı frekansta birini bulmak çok zor. Ama allahtan benim arkaşadaşlarım süperler, şükürler olsun ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder