22 Ağustos 2010 Pazar

Diyet listesi 1

Merhaba,
Buradan vereceğim diyet listesi baştan savma değil tamamen doktor tarafından verilmiş listelerdir.Herhangi bir problemi olmayan kişilerde rahatlıkla yapıp ve sonuç alabileceği türden listelerdir.Korkmayın doktorlar dandirik değil tv de şuan halen boy gösteren doktorlardır.

İnşallah size faydalı olur.Ancak diyetin yanında muhakak spor yapmanız gerekmektedir.Ben buraya taşınmadan önce maşallah iyi yerdim ama spor yaptığımda sürekli kilo almazdım.Bir de şu varki duygusal açlık. Ben yemek yemiyor sadece o andaki üzüntümü, stresimi yenmek için yemek yiyordum ki bunlar yemek değil daha çok abur cuburdu.Şimdi o günlerimi düşündüğümde kendime hem acıyor hemde üzülüyorum.

Şuan kilo derdim kalmadı. Tabi ramazan diye yine saçmalamaya başladım.Yemek değil tatlıyla oruç açıyorum.Böyle giderse alıcam verdiğim kilocuklarımı.Benim kilo vermemde en önemli faktörüm Lw 6090 dır.O olmasaydı bu kadar rahat kilo veremezdim.

Şimdi duyuyorum ama o ilaç , zararlı, ölenler var diyee..Ben kullandım ve kullandıktan sonra burada karaciğer ve böbrek testi yaptırdım.Sonuç bir şey yok.İstanbul'a geldiğimde tekrar bir tedkik yaptırıcağım, inşallah bir maraza çıkmaz.

SABAH
2 dilim peynir
2-3 zeytin
domates-salatalık istediğiniz kadar
1dilim kepekli ekmek
bitki çayı
(bunun yer,ne 1 su bardağı yarım yağlı süt ile 6-7 kaşık müsli)

ARA
3 kayısı-yarım elma

ÖĞLE
1 kase çorba+ salata

ARA
1 probiyotik yogurt+ yarım elma

AKŞAM
200 g-150 g et/ kurubaklagil+ salata

GECE: saat 21.00
1 meyve
1bardak maydonuz suyu
1 yeşil çay

GECE: saat 22.00
1 dilim peynir
1-2 kepekli biskuvi

Günde 1.5-2 lt su ve hergün 40 dk yürüyüş.Bu diyetle iki haftada yağ ve kilo vericeksiniz bende söylemesi.
Eğer uygulayan olursa yorumlarını bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder