1 Ekim 2010 Cuma

Umudum yarınlarda tatildeyimmm....

Ben ilk tatilimi yani bal ayında yapmıştım.Ondan önce hiç otele gidip bir tatil yaşamamıştım.Her yaz okulun bitmesinden nefret ederdim.Ben hep deniz aşığıydım babamsa orman.Ben denize gidelim derdim ama o ormana isterdi.Yazlığımızda yoktu ki :( Ama giresun'a giderdik sahilde çadır atar denize girerdik.Çok güzel geçerdi benim için her ne kadar sürekli yağmur yağsada benim için farketmezdi herhalükarda ben ve deniz yanyanaydık.

Neyse konuya gelelim bal ayından sonraki ilk tatilimiz Antalyadaydı.Eren ailesi - ki bizim müdavimi olduğumuz tatil arkadaşlarımız-ile gitmiştik. Tadı tamadığımızda kaldığından bu senede onlarlaydık tatilde.Gittiğimiz otel ''kervansaray ''idi. Pek beklentilerimizi karşımadığını söyleyebilirim hep çınlattık geçen seneki otelimizin kulaklarını.


İlk durağımız düden şelaleriydi.İşte oradan gördüklerimiz


                                                   









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder