13 Ekim 2010 Çarşamba

Yine mi geldin kış.......

Hep yaz mevsimini sevmişimdir oldum olası. Belkide beni denize kavuşturduğu içindir, ya da doğa anayı canlardığı içinmidir bilmem ama ben yazı seviyorum.Sabah kuşların cıvıltısyla uyanmayı, güneşin sıcak yüzüyle ısınmayı, her yerin parlak, ışık ışık olmasını seviyorum. Her mevsim sıcak olan, denize gerebileceğim, tropikal bir yerde yaşamayı isterdim.Hep dilerdim allahtan. Biraz koordinat kopukluğu oldu sanırım cezayire düştüm:)

Burada yağmur başladı mı dinmez. Bir hafta, on gün yağar.İnsanın içini sıkarda sıkar. Buraya gelmeden önce buranın bu kadar yağışlı olduğunu hiç bilmiyorum, kurak olarak tasvir etmiştim ama tam tersine yeşillik ama o sarartan sonbahar, ve donduran kış gelince o güzelim yazın mağrifetlerini birer birer alıp götürüyorlar.Bende hasratle bir daha ki yazı bekliyorum.

Bugün tatilden döneli 5. gün ve 4 gündür yağmur yayıyor hatta su an deli gibi bir fırtana her şeyi savunurup duruyor.Artık sürer bi on beş gün. Hadi güneş göster güzel sıcacık yüzünü. Isıt içimi tekrar.Dört gözle bekliyorum yine seni aynı yerde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder