8 Mart 2011 Salı

Güneşli, Sancılı, Bekleyiş dolu...

Çok uzundur yazamıyorum. Blogların kapanmasıyla ilgili olmasada yazamdım. İnternet problemleri yaşıyorduk. Kesmişler kabloları, ne tlf ne internet.Dün ve bugün hava inanılmaz güzel sanki yaz.Ama o kadar karnım ağrıyorki umurumda bilr değil. Şu an nefes aldığıma bile sinirleniyorum.

Buralarda sular şimdilik durgun. Ancak Tizi ouzou'da hergün eylem ve grev var. Sebebini açıklıyorum : şimdi zamanında buradaki kişilere devlet ev, araba, iş , para vermiş sanırım 2000 yıllarda hani teröristleri dağlardan indirmek için. Şimdi gençlerde bizde isteriz diyor. Dükkan istiyorlar devletten. Yollar kapalı, ana yolun ortasında lastikler yakılıyor. Benim elime verecekler şunları varya bu sinirimle..........

Ulan bizim ülkemizde benzin olmuş 4,08 tl,et desen yenilecek durumda değil, doğal gazı, osu posu, ekmek 1 tl bizim insanlarımızın oturması, bunların ota poka grev yapmasına Tilt oluyorum. Tamam burada iş yok, sanayi yok, ama insan ekmeğini taştan çıkarmayı bilecek, armut piş ağızıma düşşş. Neyse ben kursa başladım hatta ikince dersime de gittim şükür yarrabim. Ama bu seferde grev var tizi de yollar kapalı ama durmadım gittim. Allahım her yer insan bir okadar da araba. Neeyse kuytu köşe derken ana yola tam çıkıyorduk ki ana yola çıkışı kesmişler. Olmaz geçemezsiniz diyorlar. Toplanmış 4-5 genç kendinin ne yaptığını bilmez, asalak insan, arabanın önünde durdu. Beni görünce biraz ıgg mıggg ettiler sonra saldılar ama baragı açarkende para istiyorlar.Para verirsen geçiririz sizi diyorlar.Orada içimdeki şeytan ortaya çıkmak çok istedi ama işte olmuyor. Şimdi bu modern Eşkiyalık değilde ne. Madem bir amaç uğruna bir halt yapıyorsun, edebiyle yap.

Beni sardı bir heyecan. İnşallah tatile çıkacağızzzz.Aman allahım resmen gün sayıyorum.Bir rahat nefes almak istiyorum. Ciğerlerimi özgürlükle doldurmak istiyorum. Yürümek bütün gün yürümek, koşmak istiyorum. Ayın 21 de geliceğiz bir sorun olmazsa.Çok çok sevinçliyim.

Bugün malum Kadınlar günü. Buna dair tek dileğim'' şu erkeklerin bir günlüğüne de olsa regl dönemlerimizde, hani o sinir stresten yanıp tutuştuğumuz, dengemizin dengesiz olduğu, ağrıdan geberdiğimiz o mükemmel günlerden en acılısında ruhlarımızın yer değiştirmesi''.Belki ondan sonra biraz da olsa bizi anlamaya çalışırlar.

Sevgilerle.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder