4 Temmuz 2012 Çarşamba

Tennis club de palmiers

Uzun zamandır tenise ilgi duyuyordum ancak hep planlarımı Türkiye ye döndükten sonrası için planlıyordum.
Tenis kursuna giderim sonra kendimi geliştiririm turnuvalara falan katılırım :)diye plan yaparken, arkadaş sohbetinde burada tenis kulubü olduğunu ders verildiğini öğrendiğim an hersey değişti kafam da.

Tamam dedim bu kursa yazilmaliyim, ama sadece cuma günleri tatil, aksam is çıkışında da olmaz diye kendi kendimi yerken, gittik bir cuma gunü konuşmaya.

Şans benden yana cuma günleri dahil olmak üzere hergün aksam 10' a kadar açık , hocamı da ayarladık ve ben tenis kursuna başladım. Tenis oynayabilmek için keske hafta da iki olsa ama yaklaşık 100 km gidiyoruz. Gül'ü seven katlanıyor dikenine, benim için diken sayılmaz ama arabayı süren umi için benden yorucu oluyordur eminim.

Ben hiç şikayetçi değilim vallahi;)

Tenis kursu val- hydra da. İsterseniz sadece yer kiralayabiliyorsunuz, isterseniz hoca ile çalışabiliyorsunuz. Ya da üye de olabiliyorsunuz ama benim için pek avantajlı değil. Hocaların tlf numaralarını veriyorlar siz hangisini isterseniz onu arayıp basliyabiliyorsunuz.

Çok rağbet var, Çinliler , Türkler bir çok oynayan var, hele cezayirliler benim tahmin ettiğimden çok. Turnuvalar düzenleniyor , yurtdışından oyuncular geliyormuş. Merkezde yaşamadığımız için böyle sosyal faaliyetlere çok uzağiz.Ama insan isteyince hersey mümkün.









2 yorum:

  1. tebrıkler sahane bır spor:) ıyı yapmısınız beklememekle

    YanıtlaSil
  2. Merhaba hala Cezayir de yaşıyor musunuz?

    YanıtlaSil