4 Temmuz 2012 Çarşamba

Restaurant Hippopotamus

Bu ülkede yemek yenebilecek az mekan var. Tabii bu bizim için geçerli yoksa hatırlarsanız daha önce OMG başlıklı yazımdaki görüntüyü bulabilirsiniz.

Daha önce arkadaslarımızdan duymuştuk hatta Paris te de var ancak burası onun şubesimi bilemiyorum.

Hippopotamus adlı restoranda deneyelim şansımızı dedik. Yer olarak Val-hydra da.Burası sadece et ve türevlerinin bulunduğu bir yer. Ben çok beğenmedim çünkü ben eti soslu severim bunlar sadece pisirip getiriyorlar. Tabi ki servis her zaman ki gibi yavaş yavaş.

Bir de tavsiyem eğer çocuğunuz yoksa alt katta oturmayın yoksa kafanız baya şişebilir.






Menü kısmında sadece çiğ yemekler bölümü vardı. Bunu yerken kendimi düşünemiyorum. Hadi çiğ yumurta neyse bir derece yinede yenilebilir ancak ben pişmişini bile yiyemiyor iken çiğ kıyma aman allahım.





Buda Cezayir'de öğrendiğim ve bağımlılık yapan salata.Aslında hepimizi bildiği bir tarif ve bizde genellikle salata değil meze olarak kullanılır ancak burada salata niyetine veriliyor. Adı  ''Salade Pikan''Salade Hamis''diye değişiyor.


Günün sonunda en mutlu olduğum an, hemen restoranın yanında olan İtalyan dondurmacısı.İçerisi nasıl dolu nasıl sıra var. Ben dondurma hastasıyımdır. Carte d'or bir paketini tek başıma yerim. Cornetteler de en az 2 tane yerim.Ama bu dondurmada sadece iki top yememe rağmen beni doyurdu tıkadı, bir daha yemek istediğim kesildi. Uğrayan olursa kesinlikle denemesini tavsiye ederim.

7 yorum:

  1. Cezayir merak ettiğim ülkelerden biri olmuştur hep, o yüzden blogunu çok sevdim! ama çiğ kıyma yiyemezdim ben ya, bir tek sushi aşkına çiğ balık yerim :)

    takipteyim, bana da beklerim:
    edankb.blogspot.com
    sevgilerr!

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Bu kadar geç cevap yazdığım için kusura bakma;) Türkiye'de tatildeyim, tatilde olunca herseyi unutuveriyorum.
    Bende her fırsatımda öğrendiklerimi anlatmaya çalışıyorum kendimce.

    En kısa zamanda uğrayacağım bloguna

    YanıtlaSil
  3. Hi theгe! Τhiѕ blog рost сoulԁ not be writtеn much bеtter!
    Looking thгough this post reminds me of my prevіous roοmmate!

    He alωays kept talking about this. I'll send this post to him. Pretty sure he will have a good read. Many thanks for sharing!

    My blog; SEOPressor V5

    YanıtlaSil
  4. selammmmmm duygu blogun hayırlı olsun desem mı :) yada ben yenı gordum dıyelım :) yemeklerı gorunce dayanamam en cok ta gelatoya bayılırım emınım cok lezızdır..sevgıler

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Duygu Hanım, ben Elif. Kilyos hakkında soru sormuştunuz, Instagram yerine mail atayım dedim ama iletişim adresi bulamadım ben de yorum olarak yazayım dedim :) Birçok insan pek sevmese de ben Kilyos'u çok seviyorum, denizin kenarı, sakin, huzur verici, güzel bir ortam, her türlü ihtiyacımızı da karşılayabiliyoruz ama şehre uzak olduğu ve ulaşımın büyük bir problem olduğu maalesef doğru. Toplu taşıma araçlarının seferleri çok sık değil. Etiler'e 1 saatte ulaşabiliyorsunuz, İstanbul için çok fazla bir mesafe değil ama şehre giden yol Belgrad ormanından geçtiği için yollar pek düzgün değil. Benim okulum bu civarda olduğu için gerekmediği sürece şehre inmiyorum, bu nedenle yol çok problem olmuyor. Yani işinizin nerede olduğu çok önemli, her gün Anadolu yakasına geçecekseniz Kilyos'ta yaşamak gerçekten zor olur :) Şile tarafını hiç bilmiyorum ama kesinlikle şehrin içi yerine böyle küçük yerlerde kalabalıktan, kargaşadan uzak yaşamak çok daha mutluluk verici. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Başka sorunuz olursa da memnuniyetle cevaplarım :)

    YanıtlaSil
  6. Selamlar , teşekkürler :))) uzun bir süredir ilgilenmiyordum blogumla. Artık geri döndüm :)))) Bende bayıldım . Keşke uzak olmasa da hep gitsem yemeğe :((( ben tam dondurma canavarıyım :)))))

    YanıtlaSil