11 Mayıs 2011 Çarşamba

Ne olur gelsinnnn..........

Bu yurtdışı yasağına rağmen Asos'tan birkaç ciciskolar almıştım. Diğerleri sağsağlim gelmesine rağmen dörtgözle beklediğim o güzelim ayakkabıcıklarım henüz gelmedi.Bu karışıklık nasıl çözülecek bilemiyorum. Ancak sunu dile getirmek istiyorum, annemler aldığı için hangi kargo firmasıydı bilmiyorlar, gerin zekalılar koliyle değilde resmen bir poşetin içine koyup getirmişler. Hadi kolinin açılmasını anlayabilirim ancak gelen siparişlerin en azından ağızı açık bir kolide gelmesini tercih ederdim. Bu saçma sapan iştir. Ben nasıl güveniceğim, diğer ürünüm alınmadığına ?

Bide utanmadan annemlerden gümrük vergisi vermeniz gerekiyor diye para istemişler. Bizimkiler şimdiye kadar böyle bir şey olmadı deyince adamda ''heee tamam ozaman bir gümrük vergisini karşıdan alırız '' demiş. Ben bu insanlara pes pes, öküz, dana, böyle başkalarından aldıkları paraların boğazlarından geçmesin diyorum, başkada bir şey demiyorum. İnsanın gözünün içene baka baka, kandırıyorlar, aptal yerine koyuyorlar. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder