4 Mayıs 2011 Çarşamba

Tek iyi yanı ucuz olması...

Önceki gün bloglarda dolaşırken bir arkadaşın sayfasında yurtdışından aldığı siparişlerin postunu okudum. Hatta kendisine yorum bıraktım. Ama ben  arkadaşın blogunun ismini  unuttum hatta benim yorumuma cevap vermişmi diye bakamıyorum bile. Evet kendisi Bonacure Schwarzkopf ürünlerinden almış. Ben de uzun zamandır bu konuyla ilgili post yazmak istedim ancak tembelliğimden dolayı bugüne kısmet oldu.Bizim burada böyle şeyler çok çok çok ucuz. İnanılmaz ucuz. Bana bu kadar ucuz gelmesinin sebebide ben Türkiyedeyken de yurtdışından kozmetik ürünü almazdım. Bana kol center olurdu.

En son gelişimde kuaför'de bonacure serisinin satılıdını görünce dayanamadım fiyatlarına baktım. Allahım yuhh dedim yaa. Bu kadar olmaz dedirtecek cinsten. Bu kadar kol center olmaz. Yazık bize.
Neyse evet benim burada 550 dinara 750 dinara aldığım ürünler memleketimde 100 tl, şampuan yaklaşık 30 tl, bakım kremleri 60-100 tl arasında.


Bonacure şampuan :550 dinar,( 4 euro) Bonacure style hairtherapy: 750 dinar(5 euro), Bonacure repair rescue:750 dinar, Bonacure smooth shine masque: 780 dinar(5,3 euro).

Ayrıca sadece bonacure değil, diğer saç bakım ürünleride var. L'oreal in profosyonel şampuanları, fransız şampuanları, kozmetik ürünler,bourjoi, evet bu ürünler ucuzlar,türkiyeye göre kat kat ucuzlar, hatta şunu biliyorum ki buradan salyangoz kremlerini alıp türkiyede satan, eşine dostuna götüren.

Eğer bu ürünlerden isteyen olursa gelirken getirebilirim :))))))))))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder