4 Mayıs 2011 Çarşamba

Tıkır mıkır....

Bilmiyorum nedendir bugünlerde bir ayakkabı alasım var anlatamam. Ama en topuklusundan. Bloglardaki kişileri öyle topuklularla görünce nasıl imreniyorum anlatamam. Bende giymek istiyorum, şöyle salına salına yürümek istiyorum. Ama bunlar şantiyede çalışınca olmuyor. :(

Biraz sitelere bakayım dedim ne var ne yok diye. Biliyorum artık internetten alışveriş yapmak için kota var bakalım benim yeni cicişler takılacakmı bu kotalara. Gelsin herşeye sınır gelsin, ama tecavüze, hırsızlığa, rüşvete değil özgürlüğü kısıtlamaya gelsin. Neyse böyle yazmaya devam edersem 22 Agustostaki sınırlama ile artık bende silinebilirim :)

Neyse asıl konum ben bir ayakkabıya aşık oldum. Bayıldım .Sizce nasıl güzel değilmi ???





İşte ooo ayakkabı. Birilerine duyurulur ben bunu çok çok ama çok çok beğendim.:)))

Bütün ayakkabılar asos.com'dan.

Sevgilerle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder