15 Kasım 2010 Pazartesi

Accessoires

Bab-ı azzouar'daki alış veriş merkezinde Lollipops Paris accessoires mağazası var. Bugüne kadar burada gördüğüm ilk aksesuar mağazası. Mağaza dizayn olarak çok güzel ama içinde az ürün olmasına karşın gerekli gereksiz şeyler var. Benle tuğba duramadık yine o bir kolye bende bir kolye bir çanta aldım. Fiyatlarda anlamsız şekilde pahalı.İstanbul'da alıştığımız için outlet ürünlere buradaki çoğu şey pahalı geliyor zaten.








Buradan internet sitesine ulaşabilirsiniz.http://www.lollipops.fr/index.php?page=catalogue

3 yorum:

  1. Yeni yazilar bekliyoruz senden Cezayir'le ilgili :) Fransizca nasil gidiyor?? Tt se passe bien pour toi?

    YanıtlaSil
  2. Vallahi fransızca kursuna daha yeni başladım 6 aylık beklemem sonucundaki henüz istediğim olan üniversite kursunun açılıp açılmayacağı mehçul.Mayıs ta kapanıcağı kesin ama :))))) O kadar bekleyince tabi ögrendiklerim kuş olup uçtuklar. Tekrar görüyorum şimdi. Vallahi zor dil yaaaa.

    YanıtlaSil
  3. Evet cok zor, feminene masculin olayi daha gicik bir durum, ben hic ezberlemedim 50,50 yapiyorum. Ama 1 yilda fransizca ogrenen ben 1 bucuk yilda ingilizceyi hala ogrenemedim. yaslaniyorum.

    YanıtlaSil