12 Kasım 2010 Cuma

O gece önünde yatıcam.......

Türkiye'de en sonunda açılan H&M mağazası büyük yankı uyandırmış vallahi millet sıralara girmiş. Bir çok yorum okudum bloglarda  hatta köşe yazarları bile yorum yapmışlar. Nedir bu yoğunluk nedir bu  alış-veriş dürtüsü anlamadım.Olmayan bir şey yok adamlar yeni farklı bir şey icat etmemişler.Yahu hani burdakiler gibi herşeye aç olsan, derim tamam izdaham olsun ama İstabul'da olması saşırtıcı geldi. Bazı sitelerde İngiltere'nin alt sınıf tabakasının giydiği hatta mağazanın İstanbul'un varoş bölgesinde açıldığı yazılara rastladım. Ama en çok şu hoşuma gitti. Şimdi yurt dışına çıkan ve oradaki h&m mağazasından ucuz ucuz alıp Türkiye gelip ayol bunu bilemem kaç dolara aldım diyemeyecekler. Onlar adına üzüldüm vallahi.

Ben yılbaşı için beğendiğim bir kaç elbise seçtim ve paylaşmak istedim. Ama söz veriyorum eğer bir gün burada da H&M açılırsa ben o gece önünde yatıcam :) Ben en çok krem rengi olanı ve en altta tüllü olanı beğendim.Acaba Yılbaşında bir yerlere gidermiyiz, gitsekte bunları giyebilirmiyiz, giyersek rahat edebilirmiyiz, biz giymek istesekte onlar giydirirlermi ?




LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder