4 Kasım 2010 Perşembe

Uğurlama yemeği

  Cezayirde tanıştığımız Devrim ve Pınar çifti buradaki yaşam maceralarına şimdilik mola verdiler. Bizde onlarla birlikte son bir akşam yemeği yemek için cezayir merkeze gittik.Makam-ı şehid'in oradaki resturanta gittik.Buranın ismini şimdi hatırlayamadım ama yemekleri oldukça lezzetli ve buradaki hali vakti yerinde olan insanların uğradıkları bir resturant.Herşey iyi ama şu servisler beni öldürüyor.Cezayirde herhangi bir resturanta yemek yemek istiyorsanız biraz bekliyeceksiniz.Fransız usulü servis yapılıyor agır agır. O gece sanırım 7 buçuk sularında biz resturanttaydık ancak yemeği yememiz 10.30 sularında filandı.

 Güzel bir geceydi bol bol sohbetler ettik.Yeni çiftle tanıştık. Eve dönerken pınarı düşündüm. Buradan ayrıldığında ne hissediyordu  acaba ben ayrılırken neler hissedeceğim. Pek dönme taraftarı olmadığımdan. Çok sık görüşemezsekte buradan gittikleri için bir tuhaf oldum.Zaten kaç aileyiz burada...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder