3 Ocak 2011 Pazartesi

Date Night

 Karar verdim artık ayda sadece 2 gün tatilimizde sizlere seyrettiğim ve beğendiğim filmleri yayınlamaya. Yılbaşı günü cuma günü olduğundan ve bu hafta çalışma cuması olmadığında hafta sonuydu ve ümitte evdeydi. Kahvaltı filan derken filmimiz seçtik ve seyrettikçe gerçekten çok eğlendim. Aslında benim hep korktuğum, gelecekte öyle olmak istemediğim ama her evli çiftin eninde sonunda başına gelecek olan hikayeyi anlatıyor. Evlilikte monotonluk, çocuklar için yaşam. Evet korkuyorum, ve öyle olmaktansa ne yapabilirm bilmiyorum ama kısacası öyle bir hayat istemiyorum. Anne baba çalışan ancak çocuk sahibi, iş güç, çocuk derken herşey planlı gitmek zorunda ama sıkıcı, durağan, tek düze. Ne erkek eskisi gibi, ne kadın.Bedeni, ruhu yorgun, ne romantiklik kalmış nede heyecan. Ne anladım ben bu işten.

Bu kadar hayattan kopuk yaşayacaksak niye evleniyoruz. Hadi evlendik illa çocuk yapıp,bütün hayatımızı ona mı adamamız gerekiyor.Tüm evli ve çocuklu çiftlerin, evli ama çoçuksuz çiftlere neden çocuk yapmıyorsunuz. Hadi ama sizide bekliyoruz. Ama asıl mesaj şudur: ''Biz artık hayatımızdan vazgeçtik sizinde öyle olmanızı istiyoruz, öyle istediğini gibi istediğin zaman yapamamızı, '' istiyoruz diyorlar.Özellikle kadının söylediği sözler çok tanıdık geliyor'' ben hem çalışayım, hem evi temizleyeyim, hem çocukları okula götürüp okuldan alayım,onlarla oyun oynayayım,onlarla ilgileneyim,geri kalan uyumak istiyorum. Hatta alıp başımı şöyle sakin, kimsenin bana dokunmayacağı bir yere gitmek istiyorum''. Bu sözler sizede tanıdık geliyormu?

Siz onlara kulak asmayın. Çıkarın hayatın tadını. Bir daha gelicekmisiniz bu dünyaya. Dolu dolu yaşayın hayatınızı, herşeyin vardır bir zamanı.Evet 29 bitiricem yaşım geliyor ama ben daha dünyanın nimetlerini tadamadım ki. En güzel en eğleniceğim çağlarımı cezayirde geçiyorum.

Neyse ben çok konuştum yine.. İşte size bir kaç kare filmden. Mutlaka izleyin.




3 yorum:

  1. bencilsin bencilsin bencilsin ablacım :))

    YanıtlaSil
  2. nıyeymıs oooo hayatta yapmak ıstedıklerımın olmasının nesı bencıllık. Sen bı evlen bu lafları sana bır kapak yapıcam ki .....

    YanıtlaSil
  3. ablaaaaaaaaaaa ben burcu :) ye ,dua et , sev flimini ben de izledim ve çok beğendim insanın flimdeki hatun gibi çekim gidesi geliyooo...bu bencillik deyil ...insan şunu unutmamalı ''eğer ben varsam dünya var,ben yoksam dünya yok '' ...o yüzden herkes bencil olmalı ama sevdiklerine zarar vermeden :))

    YanıtlaSil