6 Ocak 2011 Perşembe

Offf Megan offff

  Açıklıyorum ...Dayanamadım. Baktım gene benimki bir dergiye kapak olmuş artık açıklamam lazım.Ben bu hatuna hastayım. Yani dünya'da gördüğüm en seksi kadın.O kaşlar, gözleri heleki dudaklar maşallah vallahi. Ne giyse, nasıl dursa akıyor akıyor. Aynı cinsten olduğumuz halde ben bu kadar hastayım erkekleri düşünemiyorum. Ama şunu da söylemeden edemiyeceğim, her filmini seyretmeye çalışıyorum ama özellikle transformenstaki perfomansı beni kahretti.Yahuuu çöllerde yuvarlanıyor, atlıyor, zıplıyor, düşünüyor kalkıyor, yanındaki oyuncuya bir bakıyorsunuz toz toprak içinde bizim hatunda tozun cerresi yok üstüne üstün dudağındaki parlatıcı halen filmin ilk dakikalarındaki gibi taze, o saçlar halen maşalı.Tamam güzelsin, bayılıyorum sana ama bu kadar da olmaz şekerim.

Acaba estetik ameliyat olsam benzermiyim.? Sadece o dudaklar olsa yeter vallahi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder