26 Ocak 2011 Çarşamba

Geri sayım bitti.

  Evime dönebilmeyi umut ediyor ve günleri sayıyordum ki son 11. günde kalmıştım sanırım ve buna iki gün daha ekledikten sonra bıraktım artık gün saymayı. Anladık ki sorun çözülene kadar buradayız malesef.Yapılan toplantı sonucunda bize ve tuğbalara burada bir ev yapılacağı ve en azından sorun çözülene kadar burada kalıcağımızı öğrendik. İyimi kötü mü şu an için pek yorumum yok.Henüz düzenimiz oturmadı. Burada kalmanın güzel yanları var, mesale evi toplamamıza, bulaşık yıkamamıza, ütü yapmamıza, yemek yapmamıza gerek yok, istediğim zaman ben koşuya gidiyorum diyebiliyorum.Burada çalışan temizlikçi bayanlar diğer koğuşların temizliklerini yaparken bizimkileri de yapıyor.Sadece 1 gün hafta sonu olduğu için hem temizlik, hem çamaşır benim için zor oluyordu ama yine insan kendi düzenine alışınca ne olursa olsun özlüyor. Temizlik yapmayı, evimde yemek yapmayı ki bunu gerçekten özledim,çünkü buradaki Türk aşçı nasıl başarabiliyor da o yemekleri tatsız tutsuz yapabiliyor anlamış değilim.

Tuğbayla bir sürü el işleri getirdik bu süreçte yapmak için, ben fransızca kitaplarımı getirdim göya çalısırım diye ama hiççç canımız istemedi. Artık burada kalıcağımızı kabullendiğimize göre yavaş yavaş başlamak gerekiyor.Tuğbayla zaten hep birlikteydik artık tamamen birlikteyiz. Hiç ayrılmıyoruz, tam anlamıyla ben onun o benim ekürüm oldu :)))).

Yavaş yavaş buraya düzeni kurmaya başlıcağız, gerek kıyafetlerimiz, gerek bazı tencere, kap, ne lazım ise temin edip düzenimizi oturmamız lazım. Ama bunun için bir şeyin daha gerçekleşmesi gerekiyor ki inşallah bir an önce olur.

Buradaki tek sıkıntım şu an için kursa gidemiyor oluşum ki ben kendimi 6. aya kadar müddet vermiştim artık tam anlamıyla kendimi adamak adına.Eskiden sınav var diye çok da üzerinde yoğunlaşmıyordum, şimdi sınav bitti ama yine bir problem çıktı.

Neyse her şer de bir hayır vardır demekten başka bir şey kalmıyor. Umut ediyor ve dua ediyorum ki inşallah bir an önce düzelme yoluna girer de biz de eski hayatımıza geri dönebiliriz.

Şantiyeden herkese sevgiler.

7 yorum:

  1. Hehee güzel tarafları da var haklisin bir de düzeni kurabilsek daha iyi olacak
    incik boncukları da yapalım artık aklımda bir sürü şey var gene bu aradA o düşündüğümüz şey de inşallah bir an evvel olur ama önce Cuma çıkabilelim diye dua ediyorum ben burda 16gundur dışarısını görmeden kalmaktan çok sıkıldım valla ekurum benim evde kısmet olmadı birlikte olmak ama burda d
    oldu bak demekki çok istemisiz :)öptüm kocaman

    YanıtlaSil
  2. inanamıyorum...
    ben çoktaaan evlere gitmişsinizdir diye düşünüyordum.

    peki bu şantiyenin ertafında sosyalleşecek alan var mı? bi bakkal olsun, bi minik cafe olsun ne bileyim işte bi şey var mı?

    merak ettim bi de kaç kişisiniz toplamda ve günlük rutin hayat nasıl geçiyor.
    nasıl da ilgimi çekti bak :)

    keyfiniz yerinizde olsun hepinizin birden oralarda....

    YanıtlaSil
  3. merak ediyorum oralari fotograf ceksene duygu. Bence eve filan gitmek isteme, ne guzel temizlik derdin yok daha ne istiyon :))

    YanıtlaSil
  4. Gerceklesmesini beklediğiniz o bir seyi cok merak ettim. ha bu arada ben mahmut

    YanıtlaSil
  5. abılaaaaaaaaa :)
    cok sıkılmıssınız tuba ablayla ve cok haklısın :(
    ınsallah en kısa surede bu duzensız hayatınız duzene gırer.sen kı gezmeden tozmadan bır aktıvıteye katılmadan 16 gundur durdman bıle bı mucıze.ama bole sıkıntıya gırerken ruhlarınızıda sıkmayın .senı operım severım tuba abla senıde opuyorum :))

    YanıtlaSil
  6. Mahmut abey:nıye bu kadar cok merak ettınkıne sence ne olabılır ?

    Taze anne: aslında cekmıstım ama sıkıntıdan ve ınternetın olmayısı yuzunden yukleyemedım bır turlu.oyle aslında hersey yapılıyor yarım yamalakta olsa ama yıne de ınsan ozluyor duzenını kı ben alıskanlıklarımdan kolay kolay vazgecemeyen tıpteyım.yastıgımı bıle ararım :)

    Nzn:ahhh ahhh keske :) sosyallesicek bır yer yok zaten resımlerı gorunce sasırıcaksın.bızım evın oralarda gıttıgımız 2 yer var ama oaraya gıdebılsek zaten eve de gıderız.30 km uzaklıkta :) vallahı burada gun sabah ofıse gelıyoruz zaten ıkı adım yanımızda ısten cıkıyoruz mısafırhaneye gelıyoruz.mısafır hanede kocalarımızla kaldığımız ıcın 6 kısıyız.gunluk hayatımız yok su aralar. sadece zaman gecırıyoruz. yarın tatıl gunu ınsallah cıkarsak sabahtan aksama kadar gezıcem :))))))))
    cok tesekkurler guzel dıleklerın ıcın.

    YanıtlaSil
  7. Salut!!!

    Francesc, Barcelona

    http://balapertotarreu.blogspot.com

    YanıtlaSil